23 Şubat 2015 Pazartesi

Renault Akademi "Drive the Change"

Değişim sürecinde sürüklenen değil, değişimin yöneticisi olmak isteyen Renault Mais, bu bağlamda Bilgi Üniversitesi Yönetim Geliştirme Merkezi ile ortaklaşa yürüttükleri Renault Akademi'yi biz İK  Bloggerlarına tanıttı.

Renault Mais Genel Müdürü İbrahim Aybar'ın katılımıyla gerçekleşen toplantıda, Renault Akademi MBA programına katılan katılımcılar da birebir yaşadıklarını ve kazanımlarını aktardı.


Markanın ikinci kuşak yetkili satıcılarını geleceğe hazırlamayı amaçladığı mini MBA programı, ülkemizin özgün aile şirketi kültürünü akademik formasyon ve etkili saha deneyimleri ile buluşturuyor. Sektörde ikinci kuşak yetkili satıcılara yönelik yapılan ilk program olduğunu da belirtmeden geçmemeli.


Renault Akademi Nasıl İşliyor?

Renault Akademi eğitim programı, katılımcılara yetkili satıcı ticari vizyonunu kazandırmayı, Renault markasının misyon, strateji ve kültürünü aktarmayı, yeni işletme metotlarını tanıtma ve uygulatmayı, ayrıca yetkili satıcılığa ve Renault markasına sadakati sağlayarak, kazan kazan felsefesi ile ortak dil yaratmayı hedefliyor. Maksimum 10 katılımcı ile gerçekleşen bu eğitim, 9 aya yayılmış şekilde toplam 26 gün sürüyor.

Renault Akademi Yönetici Yetiştirme Programı sonunda ikinci kuşak genç yetkili satıcılar; yetkili satıcılığı güncel ve modern metotlarla yönetmek, yetkili satıcılık faaliyetlerini geliştirebilmek, müşteri memnuniyetini sağlayabilmek ve Renault markasının belirlediği kriterlerde başarılı olmak gibi önemli yetkinlikler ediniyor.

Farklı sektörlerden katılımcılar ile zenginleşen içerik, İstanbul Bilgi Üniversitesi'nin akademil desteği ile öğretim görevlilerinin aktardıkalrı teorik bilgileri, Renault Mais yöneticilerinin teorik ve pratik bilgileri ile birleştirme olanağı veriyor. Ayrıca eğitim programına katılanlar, OYAK Renault fabrikaları ve Paris Otomobil Fuarı'nı da ziyaret ediyor.

Programın sonunda ise ilgililere katılım belgeleri her yıl düzenlenen Yetkili Satıcılar Toplantısı'nın Gala Gecesi'nde teslim ediliyor.

Geleneksel medyanın sosyallşmek zorunda kaldığı günümüzde değişim kaçınılmazdır. Değişimin yöneticisi olmak vizyonuyla projeler üreten Renault Mais, projelerini bloggerlarla paylaşarak vizyonları doğrultusunda ne kadar emin adımlarla ilerlediklerini göstermiş oldu. Projeleri ve düşünceleriyle örnek teşkil eden Renault Mais "Drive the change" (Değişimi Yönet) sloganıyla üretecekleri nice projelerin garantisini bugünden veriyor.

Nazik davetleri için Sayın İbrahim Aybar öncülüğünde tüm Renault Mais ailesine, İK Bloggerlarını ilk andan itibaren samimiyetiyle destekleyen Fatoş Karahasan'a ve her zaman bizimle iletişimde olan sevgili Müge Ateş'e teşekkürlerimi sunarım.
İK Bloggerları Renault Mais ev sahipliğinde biraraya geldi

0 yorum:

Yorum Gönder